zondag 16 september 2012

Vakantie lay-out

 
Hallo!
 
Helaas is de zomer toch echt bijna voorbij.... Ik zie de bomen alweer verkleuren, er vallen zelfs al blaadjes.
Sterker nog, de pepernoten liggen al een paar weken in de winkel! Dat gaat mij toch echt te ver...
 
Ik wil nog niet aan de herfst, dus nog maar een zomerse LO van onze afgelopen vakantie.
De LO is vrij basic en simpel. Basis is wit cardstock, met wat papier van Bo Bunny, Alora. Verder aangevuld met scraps. Mijn la ligt vol, maar gebruiken doe ik het niet zo veel... :-)
 
Morgen is het maandag, dus weer aan het werk. Nog even kijken of ik met de fiets (= lichaamsbeweging, hehe!), scooter, bus of auto ga.... Hangt een beetje van het weer en mijn (luie) bui af...
Werk ze morgen!
 
Liefs,
Miriam
 
Detail: 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS