maandag 24 september 2012

Workshop Melting Pot

Vorige week zaterdag heb ik een workshop bij Scarpdelight gewonnen! En dat terwijl ik nooit iets win... Ik was dus heeeel erg blij!

De melting pot is een soort pannetje waarin je ultra thick embossing powder (utee) in kunt smelten. Dit geeft een mooie glans over bv bloemetjes. Maar je kunt er ook afgietsels mee maken.

Tijdens de workshop zijn we aan de slag gegaan met een canvas als achtergrond. Daarop hebben we fotolijstjes van utee gemaakt. Vele nieuwe technieken geleerd en gezellig gekletst met de andere meiden.

Mijn canvas heb ik thuis verder afgemaakt en staat nu in mijn scrapkamer mooi te zijn.
Hieronder het resultaat:

Details:
 

1 opmerking:

  1. Leuk geworden!! :) en met de z/w en sepia foto's ook een mooi rustig geheel. De mijne is nog steeds niet helemaal af... maar met dit weer moet dat van de week wel lukken ;)
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS