zaterdag 17 november 2012

Stampin' Up!®

Hallo allemaal,

Als papercrafter heb je vast wel eens gehoord van Stampin' Up!®
Ik natuurlijk ook, en ik kwam de producten van dit merk veel tegen op blogs in Amerika.

Ik bleef me verwonderen over de vele stempels, ponsen en papier. Wat ik het leukst hieraan vond, was dat alle kleuren papier, stempelinkt, markers en embellishments zo mooi op elkaar afgestemd zijn.
Ik keek dan ook elke keer weer mijn ogen uit op de blog van Kristina Werner (zie ook http://www.kwernerdesign.com/blog/?p=192). Zij maakt erg veel gebruik van deze producten.

Na vorig jaar een zoektocht te hebben gedaan naar deze producten, bleek dat deze producten helaas niet in Nederland te koop waren.

Maar, nu het grote nieuws.......: TADAAAA!!! Stampin' Up!® is nu eindelijk ook sinds oktober te verkrijgen in Nederland!!

Kijk maar eens in de catalogus ( http://204.228.150.61/catalogs/flash/en-GB/20121001_120dk48_AC/index.html wat een mooie producten ze verkopen.... Het water loopt je vast in de mond....
Ook de site is erg leuk, zie www.stampinup.nl.
Stampin' Up! wordt exclusief via erkende demonstratrices verkocht. En het leuke is, officieel ben ik dat ook sinds deze week!

Het beste om jezelf van de kwaliteit en mogelijkheden te overtuigen, is natuurlijk om de producten eerst uit te proberen. Ergens mee kunnen werken geeft je veel meer inzicht dan alleen een plaatje in de catalogus.
Die mogelijkheid is er, je kunt me boeken voor een workshop samen met je vrienden, collega's, familie en kennissen.... Ik kom graag langs om een leuke workshop voor je te verzorgen.
En... voor de gastvrouw zorg ik natuurlijk voor een leuk kadootje! :-)

Mocht je geinteresseerd zijn in de producten, neem dan even contact met me op. Dat kan door hieronder een reactie achter te laten, zodat ik dan snel contact met je op kan nemen.

Tot snel!

Liefs,
Miriam



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS