zondag 3 maart 2013

Mijn scraproom!

Vandaag een rustige, klus-zondag gehad. Heb eens lekker mijn knutselzolder opgeruimd, en meteen de indeling maar veranderd.
Heb nu meer daglicht op mijn werktafel, dat is toch wel een stuk prettiger werken!

Op Pinterest heb ik veel ideeen opgedaan, maar door de schuine wanden kan ik heel weinig hoge kasten plaatsen. Dus tegen de schuine wand heb ik allemaal Billy-boekenkasten geplaatst. Wel 6 meter lang kastenwand!
Daarin staat al mijn Stampin' Up! materiaal. Lekker uit het zicht, anders wordt het te rommelig... En daar kan ik niet zo goed tegen, haha!

Mijn 30x30 vellen papier van SU zitten in een Expedit-kast achter mijn bureau. Het overige papier ligt in een lade-kast naast mijn bureau, waar ook mijn Big Shot en snijmachine op staan. Mooi uit het zicht dus.
Alle A4 papier heb ik in lectuurbakken op kleurseries gesorteerd. Dat past mooi weer in de Billy boekenkasten en in de Expedit-kast.

De ponsen en stempels staan ook in de Billy kasten, maar al mijn inkt staat op mijn bureau in de Color Caddy. Zo fijn, alles bij elkaar en neemt toch maar een klein beetje ruimte in!

Hieronder een impressie. Excuus als de foto's soms wat wazig zijn, heb ze namelijk met mijn Iphone gemaakt. En ja, die camera is niet super...

 Mara heeft haar plekje alweer gevonden...
 Een van de Billy boekenkasten onder het schuine dak
 Achter deze deurtjes zitten wat van mijn scrapspullen: 
 Mijn bureau, een oude, grenen eettafel geschilderd:
 En zo ziet het er van de andere kant uit:
 En dit is de enige echte Expedit-kast:

Had graag een mooie, hoge kast met vitrinedeurtjes gehad, maar dat past helaas niet in deze kamer qua ruimte...
Maar je moet nog iets te wensen over hebben, he? En ik ben echt blij met deze ruimte. Geen rommel beneden, en als ik bezig ben, kan ik mijn project zo laten liggen en de deur dichttrekken....

Ben benieuwd naar jullie reactie!

Liefs,
Miriam

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke ruimte Miriam! Mooie oplossing die Billy kastjes, en als ik Mara was had ik precies hetzelfde plekje uitgekozen ;-)

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kamer. Heerlijk zo alles opgeruimd. Ik heb op de kamer van mijn zoon precies dezelfde billy boekenkastjes staan met deurtjes. Ideaal! Mijn hobbyspullen liggen in een grote kast in de woonkamer. Ook leuk, maar ik moet wel steeds alles opruimen.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige hobbykamer!! Ik moet de mijne ook hoognodig restylen, want ik heb totaal geen overzicht meer.... )-:

    Jij kunt in ieder geval weer fris aan de slag!!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaloers!! Wat een mooie ruimte, en ook mooi ingericht. Niet te rommelig, zo kun je extra goed werken vind ik haha ;)

    Geniet ervan!

    Liefs,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie hobbykamer heb je! Ziet er prachtig uit... ik moet tot mijn schande bekennen dat ik ook een prachtige kamer heb... maar altijd in de huiskamer zit.. lekker warm en gezellig. Maar ja wel altijd rommel op de tafel.. :-)

    Liefs
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS