zaterdag 22 juni 2013

Druk weekje...

Het is weer zaterdag, en o, wat heb ik een drukke week achter de rug!
Deze week was gevuld met workshops, voorbereidingen voor de beurs en de Sneak Peek dag en erg druk op mijn werk.
Op de valreep ook mijn oude, vertrouwde auto'tje, de Grande Dame (Mercedes van 20 jaar oud) ingeruild voor een 10 jaar jonger exemplaar, een BMW deze keer.
Veel gedaan en gebeurd, dus. Ondanks de hectiek wel een hele leuke week waar ik veel energie voor terugkreeg!

Afgelopen woensdagavond voor het eerst op een beurs gestaan, een echte Ladies Night! Daar heb ik een verloting voor een stempelset gedaan, en de winnaar wordt morgen getrokken. Morgen meer hierover!

Gisteren was een zeer geslaagde Sneak Peek -middag en -avond.
Alle dames hebben heerlijk in de nieuwe catalogus kunnen bladeren en kunnen constateren dat deze volstond met kwijlend mooie spulletjes! Er was de mogelijkheid tot pre-ordering, dus zij zullen nu als een van de allereersten in Nederland de nieuwe producten in huis hebben!

Kon je niet komen, maar wil je wel de nieuwe catalogus en de nieuwe producten willen zien, laat het me even weten. Dan plannen we even een momentje in bij jou of bij mij thuis. De catalogus en producten liggen al klaar! Inplannen? Klik hier.

We hebben tijdens de Sneak Peek ook een kleine workshop gedaan.Een kaartje en een doosje, met de Mini Milk Carton die.
De resultaten zijn zo leuk geworden!


Alle nieuwe producten zijn vanaf 2 juli te bestellen. Op die dag doe ik ook een verzamelbestelling uit.
Wil je ook nu al wat bestellen uit de nieuwe catalogus? Mail me dan even je bestelling voor 25 juni as door, dan heb jij ook als een van de eersten de nieuwe producten in huis!

Tot slot kwam mijn buurjongen ook nog even langs om te knutselen. Hij heeft een geweldig gedecoreerd melkpakje gemaakt, als kado'tje voor zijn vader:


En ja, ook hij was heel erg te spreken over de nieuwe kleuren Smokey Slate en Soft Sky, en koos deze kleuren dan ook voor het doosje.

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

3 opmerkingen:

  1. Erg leuk Miriam de melkpakjes. Inderdaad die nieuwe kleur die je buurjongen heeft gebruikt is erg leuk! Fijn weekend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat je zo'n leuke drukke week heb gehad. De doosjes en kaartjes zien er leuk uit en je kan echt zien dat ze het leuk hebben gehad.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat hebben jullie er iets moois van gemaakt! Echt heel leuk en zelfs je buurjongen die zoiets gaafs heeft gemaakt. Is dat niet leuk?? Top hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS