zondag 21 juli 2013

Eindelijk zomer...

He, he, het is dan echt zomer in Nederland! De tweede week met mooi, warm weer is in aantocht.
Vandaag tikt de thermometer de 30 graden aan. En verderop in deze week stijgt het kwik zelfs naar 33/34 graden!
Lekker hoor! Alleen jammer dat ik moet werken.

Ik heb niet stil gezeten deze week en ben lekker met de nieuwe materialen en kleuren aan de slag gegaan.
Als eerste een set bestaande uit een klein kaartje en een kado-zakje.
De kleuren die ik hiervoor heb uitgekozen, zijn Crumb Cake, Blushing Bride en So Saffron. Lekker zachte kleurtjes, daar hou ik wel van.
Als stempelset heb ik voor de Notable Notions (21,95 130285C/27,95 130282W) gekozen. Dat label is zo leuk! En deze is uit te stansen met de Chalk Talk framelits.
En zie je dat mooie stukje kant op de kaart?
Dat is ook een stempel! En wel een Builder Wheel stempel, de Viola's Lace (5,50, 126936).
Nu ben ik niet zo handig met de Stampin' Around Wheels, ik krijg ze nooit mooi recht.
Maar ik heb de ultieme tip: haal de stempel voorzichtig van het wieltje af, mount deze met de Clear Mount Cling Foam (per 2 A4, 13,25 124236) en je hebt een geweldige clear stempel!
En daarbij zijn deze Wheel stempels helemaal niet duur. Goede aankoop, dus!


        
Toen ik met het gele tasje klaar was, wilde ik er nog eentje maken. Ik heb nog zo'n omgebouwd Stampin' Around Wheel, de Shop Around (9,95 129587). Goh, wat een toepasselijke naam, past goed bij me, haha!
Nu wilde ik ook een basis van Sahara Sand voor het zakje. Daarop de stempel als achtergrond gestempeld. De kleur die ik er mooi bij vond combineren, is Pistachio Pudding geworden. Er past zoveel bij Sahara Sand, maar ik was nu in een Pistachio Pudding -mood, komt vast door het mooie weer.
Ook hier weer gebruik gemaakt van de Notable Notions stempelset.
En van nog een geweldig nieuw item: de Simply Pressed Clay (8,50 130685)! Dit is een super-lichte, snel drogende, witte siliconen klei. Zeer prettig in gebruik en zowel voor als na het drogen te kleuren in elke kleur die je wenst. Ik heb hier gebruik gemaakt van de Pistachio Pudding ink refill. Paar druppeltjes door de klei heen kneden en klaar!
De bloem is gemaakt met de Buttons & Blossoms Simply Pressed Clay Molds (9,50 voor 2, 131272).

Ben benieuwd wat jij ervan vindt!
En heb je zin gekregen in een workshop met de Simply Pressed Clay in combinatie met de nieuwste stempels, stuur dan even een mailtje voor de mogelijkheden!

Vergeet je ook de zomeractie niet? Hiermee maak je kans op een geweldig stempelpakket! Klik hier voor meer info.

Fijne zondag!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen kado-zakje en kaart
Cardstock: Whisper White, Blushing Bride, So Saffron, DSP Paper Stack Subtles, DSP Paper Stack Neutrals 
Inkt: Blushing Bride, Crumb Cake, So Saffron
Stempelset: Notable Notions, Viola's Lace
Overig: Chalk Talk framelits, Hearts a Flutter framelits, Bitty Butterfly punch, elegant Butterfly punch, Scallop Circle punch, Circle punch, Stiched Grosgrain Ribbon Whisper White & Blushing Bride, Baker's Twine Crushed Curry, Linen Thread, Simply Pressed Clay & Molds, Needlepoint Border embossing folders, Fancy Box die (retired)

Gebruikte materialen kado-zakje en kaart
Cardstock: Sahara Sand, Pistachio Pudding, Whisper White
Inkt: Sahara Sand, Pistachio Pudding
Stempelset: Notable Notions, Shop Around
Overig: Chalk Talk framelits, Delicate Doilies Sizzlits, Scallop Circle punch, Circle punch, Simply Pressed Clay & Molds, Crumb Cake Taffeta Ribbon, Pistachio Pudding Ruffle Stretch Trim, Lucky Limeade Baker's Twine (retired), Facy Box die (retired)

3 opmerkingen:

  1. Een bron van inspiratie!!!! Geweldig!!
    En mijn verlanglijstje wordt alsmaar langer
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf gemaakt, echt hoe verzin je het!! Dat met dat Stampin Wheel heb ik ook vaker gehoord, dus ik denk dat ik daar maar eens even naar ga kijken want dat is wel super handig! Thanks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kleuren combinatie krijg er hele leuke ideeën van bedankt.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS