zondag 5 januari 2014

Voorjaarsmood

Hoi allemaal!

Vandaag een kaartje in voorjaarskleuren. Past wel een beetje bij het weer, vind je niet?

Het viel mij op dat er in sommige bomen en planten al bloesem zit! Zelfs de vogels bij mij in de tuin zijn al bezig met takjes zoeken... En nu hoorde ik zelfs op het nieuws dat het morgen max 14 graden wordt!
Niks geen horror-winter zoals eerder voorspeld...
Nou, ik vind het prima. Heb het niet zo op sneeuw en ijs...

Dus wilde ik een vrolijk kaartje maken met bloemen. Ik had op Pinterest een mooi kleurschema gezien:
Awesome color combo for the home.
Ik ging daarom aan de slag met Sahara Sand, Very Vanilla, Perfect Plum en Wisteria Wonder. Maar al schuivende miste ik toch een tint die eruit sprong. Dat is dus Pistachio Pudding geworden:

Wat is jouw favoriete kleurenschema eigenlijk? Houd je meer van fel of juist van pasteltinten?

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen:
Cardstock: Very Vanilla, Sahara Sand, Wisteria Wonder, In Color DSP Stack
Inkt: Wisteria Wonder, Perfect Plum, Pistachio Pudding, Wild Wasabi
Stempelset: Banner Greetings (hostess set), Stippled Blossoms
Overig: Scallop Border punch, Wisteria Wonder Chevron Ribbon, Wisteria Wonder Baker's Twine (retired), Delicate Doilies Sizzlit, Candy Dots, Candy Dots Brad Bases, Pearl Basic Jewels


1 opmerking:

  1. Je hebt er een mooie kleurencombi van gemaakt Miriam Dat groene pistache achtige is inderdaad erg mooi erbij. Mijn kleuren favroriet zijn wat hardere kleuren, heel vaak ligt het ergens in de rood wit blauw tinten. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS