donderdag 5 juni 2014

Nieuwe goodies!

Een van de voordelen als demo is dat je al de nieuwe producten die met de nieuwe catalogus die op 2 juli as uitkomt, een maand eerder al kunt bestellen.
En mijn doos met nieuwe goodies was afgelopen dinsdag binnengekomen!
Wil jij eigenlijk ook demo worden? Alleen voor jezelf om goedkoop aan mooie Stampin' Up! producten te komen (je krijgt 20% inkoopkorting!) of wil je het professioneler aanpakken?
Wacht dan niet langer en stap nu in voor slechts € 65,-! Je mag dan voor € 70,- aan producten uitzoeken. Je komt dan meteen in ons gezellige Crazy Crafters team waarin we elkaar graag helpen.
Meer info? Klik hier of neem even contact met me op.

Gisteren meteen wat nieuws gemaakt met de nieuwe spullen. Erbij zat de nieuwe Hamburger Box Bigz die. In de nieuwe catalogus staat ook een Fry Box, dus je kunt meteen je eigen Mc Donald's beginnen...
Maar goed, ik het de Hamburger Box, gek op doosjes als ik ben, meteen gebruikt. Dit is het resultaat:
Je ziet hier ook 2 van de nieuwe In Colors: Hello Honey en Blackberry Bliss. En wat vind ik de paarse Blackberry Bliss mooi! Het is echt een dieppaarse kleur die het goed doet met goud. Sjiek, hoor!

Hieronder een detail van de bloem. Deze is extra groot geworden door twee kleuren cardstock te gebruiken.
Echt, deze Spiral Flower Bigz die (art.nr 129379, € 19,95, pag. 32) is een van mijn favorieten! 
Met de nieuwe catalogus op komst gaan er een boel mooie dingen uit. Veel is al niet meer te verkrijgen, dus wil je nog die mooie stempelset of pons scoren (soms met hele hoge kortingen!), wees dan snel!

Mocht je wat willen bestellen, dan kan dat in mijn Online Shop (zie rechts of klik op de Shop Now banner onderaan dit bericht) of stuur me een mailtje (klik!).

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Sahara Sand, Hello Honey, Blackberry Bliss, Whisper White, Moonlight dsp stack (nieuw!)
Inkt: Blackberry Bliss
Stempelset: Num-Num (nieuw!), Something to SAy (nieuw!)
Overig: Spiral Flower die, Hamburger Bigz die (nieuw!), Gold Sequin Trim, Blackberry Bliss Stitched Satin Ribbon (nieuw!), Itty Bitty Punch Pack (nieuw!)



1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS