zaterdag 6 september 2014

Gezellig frobeldagje

Vorige week vrijdag heb ik lekker een dagje geknutseld bij Jolanda, een van mijn lieve downlines.
Zowaar hebben we tijdens het kletsen ook echt wat in elkaar gezet, ik zelfs 2 kaartjes!

Ik vind de Flower Patch stempelset echt geweldig! Al die vrolijke bloemen, zo leuk om iets mee op te vrolijken! Die heb ik dus in ieder geval meegenomen naar mijn knutseldag.
Uit de nieuwe Herfst/Winter catalogus (klik hier als je daarin wilt bladeren) heb ik de Wondrous Wreath meegenomen. Die had ik nog niet eerder gebruikt, dus een mooi moment om daar eens mee aan de slag te gaan.
 
Deze kerstkrans is meteen officieel de eerste kerstkaart die ik heb gemaakt. Eindelijk eens op tijd begonnen, haha!

Beide stempelsets zijn trouwens van photopolymer zodat je kunt zien waar je stempelt. Tevens hebben ze beide bijpassende framelits zodat je niet hoeft te knippen...
En ook alletwee deze sets zijn als bundles te kopen met maar liefst 15% korting!

Ik zal binnenkort meer projecten laten zien die gemaakt zijn met de nieuwe producten uit de herfst/winter catalogus. Hou mijn blog dus goed in de gaten!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Very Vanilla, Whisper White, Blushing Bride, Mossy Meadow, Cherry Cobbler, Typeset DSP, Gold Foil
Inkt: Blushing Bride, Lost Lagoon, Night of Navy, Pistachio Pudding, Mossy Meadow, Cherry Cobbler
Stempelsets: Wondrous Wreath, Flower Patch
Overig: Wondrous Wreath framelits, Flower Fair framelits, Large Polka Dot embossingfolder




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS