maandag 16 januari 2012

Hallo,

Het was koud vandaag! Moest zelfs 2x krabben, 's ochtends en 's avonds... Maar mijn oude, trouwe Mercedes start wel altijd en is lekker snel warm!

Vandaag een drukke dag op het werk, dus vanavond lekker relaxen. Ik kijk tegenwoordig graag naar Pan Am, jij ook? Echt een geweldige serie!

Gisteren de hele dag aan een kaartje gewerkt, ideeen opgedaan vanuit de Online Card Class. Maar het werd steeds niet naar mijn zin....
Dus helaas geen resultaat om te laten zien.
Hopelijk heb ik morgen meer inspiratie en dan zal ik het resultaat zeker even plaatsen.
Voor nu een andere foto van mijn lieve poezen. Ik heb 3 van die beesten en ze zijn erg grappig. Alleen, als ik een foto van een gek moment wil maken, doen ze braaf en gaan ze mooi zitten of liggen. Echt dames, he?

Hi there!

It was freezing cold today! But my good old, trusty Mercedes always starts fast and it is quickly heated, so nice and warm!Today a busy day at work, so I have to relax tonight.  There is a new serie on the telly, Pan Am. I really love it! Do you?

Yesterday all day long I worked on a card, but I lost my mojo.... So unfortunately no results to display. Hopefully tomorrow I will have more inspiration than yesterday and I am able to post something
.
Instead of a card, some pictures of my beloved cat
s. I have 3 of those, and they are very funny.


Till next time!
Miriam

Gekke Mimi

Floortje

Mara

Gezellig bij elkaar

Mimi in de zon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS