woensdag 4 april 2012

Mojo Monday

Hallo,

Sinds afgelopen maandag doe ik mee met de Mojo Monday Sketch (zie ook http://mojomonday.blogspot.com/). Elke maandag ontvang ik een sketch welke een leidraad is om een kaart van te maken.
Deze week is dat de volgende sketch:



Aan de hand van deze sketch heb ik de volgende kaart gemaakt:


Detail

Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van de Kissing Booth papiercollectie. Zoals je ziet is het randje links verhuisd naar rechts. Bij deze kaart was dat naar mijn idee meer in evenwicht, aangezien de linkerkant ook al voorzien is van bloemen.
De doily is gestansd met een Nestabilitie, ook de scalloped circle erachter is van een Nestabilities -serie gebruikt.
De stempel heb ik met zilver embossingpoeder gemaakt, een glimmend detail op de kaart. De bloemen zijn van Prima Flowers.

De kaart is ook geplaatst op de site van Mojo Monday en dingt mee naar een prijs. Dus wie weet...

Tot de volgende keer!

Liefs,
Miriam


1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS