zaterdag 24 november 2012

Embossed kaartjes

Hi allemaal,

Afgelopen dinsdag kreeg ik mijn pakketje van Stampin' Up!® binnen. Daarin zaten mijn eerste producten. Helemaal blij mee!
Door een hele drukke week op het werk kon ik de nieuwe spullen nog niet gebruiken.
Maar, vandaag heb ik 2 kaartjes gemaakt met de stempelsets, het papier en de Baker's Twine van Stampin' Up!®.
Wat geven de stempels een mooie, gedetailleerde afdrukken! Echt helemaal geweldig!

Voor het eerste kaartje heb ik Whisper White -cardstock voor de basis gebruikt. Het Early Espresso -bruine cardstock heb ik met de Perfect Pola Dots -folder ge-embossed.
De stempel komt van de stempelset From My Heart. Deze set heeft een beetje een vintage uitstraling.

Voor de tweede kaart heb ik Old Olive -cardstock ge-embossed met een embossingfolder van Sizzix, helaas weet ik de naam niet meer.
Ook de stempel op deze kaart komt van de stempelset From My Heart.

Vrij simpele kaartjes, maar door de embossing en het kleurgebruik wel opvallend.
Ben dan ook benieuwd naar je reactie!

 

 
 

Gebruikte materialen Stampin' Up!®:
Stempelset: From My Heart
Inkt: Old Olive en Early Espresso
Cardstock: Whisper White, Old Olive en Early Espresso
Baker's Twine: Early Espresso
Embossing folder: Perfect Polka Dots
Overig:
Dies: Spellbinders
Embossing folder: Sizzix

1 opmerking:

  1. leuk je ook hier gevonden te hebben ik ga je zeker volger bij je worden vriendelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS