maandag 7 januari 2013

Hallo, vlindertje!

Ik heb een heel lief achternichtje van 10 jaar. Zij vindt het ook erg leuk om kaartjes te maken.
Nu ontving ik van haar een heel mooi kaartje met kerst, zelf gemaakt. Zo lief!

Ja, dan stuur je er natuurlijk ook eentje terug. Ze houdt van vlinders, dus die moest er dan ook op.
Kon ik mooi meteen de stempelset Vintage Verses van de Sale-a-Bration actie gebruiken. Die "Thanks!" is echt leuk, he?
Je kunt deze set hem tijdens de SAB-actieperiode die loopt van 22 januari t/m 22 maart gratis uitkiezen als je voor € 60,- of meer aan SU! producten bestelt tijdens de actieperiode.

Houd mijn blog dus goed in de gaten, want vanaf de 22ste staan alle SAB-artikelen op de site!
Mocht je een folder willen ontvangen, stuur me dan even een berichtje.

Ook voor dit kaartje heb ik weer Twitterpated DSP gebruikt. En het is nog lang niet op, dus je komt dit papier vast nog vaker tegen op een van mijn projecten...

Gebruikte materialen:
Stempelset: Vintage Verses (SAB)
Cardstock: Whisper White, Basic Grey, Twitterpated DSP
Inkt: Versamark
Overig: Stampin' Emboss Powder White, vlinderpons (non-SU!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS