woensdag 13 februari 2013

Valentijn

Morgen is het Valentijn! Maak jij dan ook kaartjes voor je man, vriend of geheime liefde?
Ik heb er wel twee gemaakt. Voor mijn man.... Ben benieuwd wat hij ervan vindt!

Vorig jaar had ik eens niets voorbereid. Meestal ben ik namelijk degene die iets organiseert, maar ik vind Valentijn ook wel commercieel. Dus geen etentjes of kado's. Maar kaartjes zijn wel leuk.
Maar zelfs dat had ik niet gemaakt.
Dus ik kom thuis, is er een kaartje. En vervolgens bloemen en een dinertje bij de Japanner! Dus dat was echt een verassing.
Daarom dit jaar dus 2 kaartjes.

Met mijn laatste bestelling heb ik de Owl Builder Punch gekocht. Behalve dat je daar natuurlijk hele leuke uilen mee kunt maken, kun je er ook spookjes, pinguins en andere dingen zoals tulpen mee maken. Heel veelzijdig dus.

Hieronder het kaartje wat ik met deze punch heb gemaakt:

 En ook voor dit kaartje heb ik weer het designpapier van de Sale a Bration gebruikt. Het is echt een van mijn favorieten!

Voor het andere kaartje heb ik een meer mannelijk papier gebruikt. Wat meer felle kleuren met veel blauw. Maar dan wel met hartjes, want het is natuurlijk een Valentijnskaartje.
Welke vindt jij het leukst?
 Detail:

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Calypso Coral, Island Indigo, World Spectacular DSP, Sycamore Street DSP (gratis bij Sale a Bration)
Stempelsets: Hearts a Flutter, Itty Bitty Banners, Teeny Tiny Sentiments, Oh, Hello
Inkt: Calypso Coral, Island Indigo
Overig: Hearts a Flutter Framelits Dies, Owl Builder Punch, Bird Builder Punch (takje), Linen Thread

1 opmerking:

  1. De uiltjes zijn leuk!! Ik had hem 2 weekjes liggen, maar vandaag voor het eerst gebruikt. Ik vind het zo gaaf dat je ook andere dieren ermee kan maken. Hele leuke kaartjes zijn het geworden!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS