woensdag 13 maart 2013

Creatieve avond

Vanavond mezelf weer eens lekker op mijn knutselzolder opgesloten.
Ik heb een tag en een kaartje gemaakt, dus het was best een productieve avond!

Als eerste de tag. Hiervoor heb ik maar een kleur gebruikt, Gumball Green.
Nog geen voorjaar buiten met al die sneeuw, dus in mijn tag veel groen voor een voorjaarsgevoel (of kerst, 't is maar hoe je het bekijkt...).
Ik heb op dit kleine stukje papier maar liefst 3 stempelsets kunnen gebuiken: Bloomin' Marvelous (SAB), Vintage Verses (SAB) en That's the Ticket (voorjaarscatalogus).

Sale a Bration (SAB) loopt nog maar 9 dagen (tot 22 maart), dus mocht je nog gebruik willen maken van de gratis kado's, dan moet je snel zijn!
Dat geldt ook als je demonstratrice wilt worden, want alleen tijdens SAB mag je 25% meer producten uitkiezen in je starterkit!
Hier kun je er alles over lezen.


Voor het kaartje heb ik 4 kleuren gebruikt: Island Indigo, Crumb Cake, Pool Party en Summer Starfruit. Ik kan wel zeggen dat dit mijn favoriete kleuren zijn, ik zie ze erg veel terug op mijn kaartjes...
Wat is jouw favoriete kleur eigenlijk?

De stempelset That's the Ticket heb ik ook voor deze kaart gebruikt. Daarnaast zie je Hearts a Flutter en Papillion Potpourri terug. Ben dol op vlinders, haha!
En ook hier weer SAB-kado's gebruikt: Sycamore Street DSP papier en de Sycamore Street Ribbon & Button Pack voor de knoopjes.
Voor zowel de tag als de kaart heb ik lekker mijn scraps kunnen gebruiken. Dat ruimt ook weer lekker op!
 Detail: 
Krijg je ook zin om wat leuks te maken?
Ik heb net een nieuwe workshop gelanceerd, daarin maak je een kaartje, doosje, pocket en tag.
De kosten zijn slechts € 15,- en als je direct een bestelling doet van minimaal € 60,-, dan krijg je € 10,- terug. Dus kost de workshop maar € 5,-!!
Meer info vind je hier, of neem even contact met me op. Ik beantwoord graag al je vragen!
Het mailadres is cardsandscrapping@live.nl.

Gebruikte materialen:
Tag
Cardstock: Very Vanilla, Gumball Green, Silver Glimmer Paper
Inkt: Gumball Green
Stempelset: Bloomin' Marvelous (SAB), Vintage Verses (SAB), That's the Ticket
Overig: Bitty Butterfly punch, Duo Ticket Builder punch, Baker's Twine Lucky Limade, Two Tags Bigz Die

Kaart

Cardstock: Whisper White, Island Indigo, Crumb Cake, Sycamore Street DSP (SAB)
Inkt: Island Indigo, Crumb Cake, Pool Party, Summer Starfruit
Stempelset: Papillion Potpouri, Hearts a Flutter, That's the Ticket
Overig: Hearts a Flutter Framelits dies, Delicate Doilies Sizzlits, Ticket Duo Builder punch, Bitty Butterfly punch, Linen Thread, Baker's Twine Pool Party, Natural Trim Ribbon, Sycamore Street Ribbon & Button Pack (SAB) Color Spritzer Tool, Stampin' Write Markers Summer Starfruit en Island Indigo

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creaties. Mooie kleuren, compositie en materialen heb je gebruikt. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er allebei prachtig uit hoor! Leuk gedaan!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS