zaterdag 25 mei 2013

Een warm welkom voor ons nieuwe teamlid!

Vanaf vandaag is Team Utopia weer uitgebreid met een nieuwe demonstratrice!
Haar naam is Linda Meijer en ze komt uit Lelystad.

Linda stelt zich hieronder graag aan je voor:


Hi allemaal!

Ik ben Linda en ben met Stampin' Up! in aanraking gekomen toen mijn buurvrouw mij uitnodigde voor een  creatieve meidenavond. Daar kregen we een workshop en die was fantastisch! Ik ben heel erg creatief en had de handelingen al snel onder de knie.
Daarna heb ik me erg verdiept in de catalogus en wist ik zeker dat ik er ook wat mee wou gaan doen. Dus ik heb toen ook een workshop thuis georganiseerd. 
Je kunt zoveel doen met de producten van Stampin' Up! 

Uiteindelijk wilde ik ook graag demonstratrice worden. Voor mij een mooie manier om mensen te ontmoeten en wat geld met mijn hobby te verdienen!

Ook Linda heeft een leuke blog waar je straks terecht kunt voor leuke ideeën, demo's en workshops met die mooie producten van Stampin' Up!.

Haar blog heet Creative with Linda.

Welkom bij het leukste team van Nederland, Linda! En ik wens je heel veel plezier toe in de geweldige wereld van Stampin' Up!

Wil jij ook net als Linda demo worden? Alleen tot het einde van deze maand kun je nog profiteren van € 35,- extra aan gratis producten in je starterkit!
Meer info vindt je hier.

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

1 opmerking:

  1. Heel erg bedankt Miriam, ik vind het super dat ik bij jullie in het team zit! Ik ga er van genieten!

    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS