zondag 12 mei 2013

Moederdag

Vandaag is het moederdag. Ik heb geen kinderen, dus mag ik iemand anders lekker verwennen.
Thuis doen wij er niets aan, maar bij mijn schoonouders wel. Dus kan ik helemaal los voor mijn schoonmoeder....

Ik heb voor haar een tasje met pepermuntjes en een bijpassende kaart gemaakt.
In het tasje zit straks haar kadootje: een lekkere verwenbon!

Voor deze set heb ik het leuke papier van Patio Party gebruikt. Alleen het papier is al een feestje op zich!
De kleur Baja Breeze zit hierin. Dit is een van de kleuren die uit de collectie gaan... Dus mocht jij deze kleur ook helemaal mooi vinden, wacht dan niet te lang met bestellen. Het papier, de inkt en alle embellishments in deze kleur zijn nog verkrijgbaar zolang de voorraad strekt....

kaartje: 

Geschenktasje en kaart:

Zakje met pepermuntjes: 

Nu maar hopen dat mijn schoonmoeder blij is met haar kadoverpakking, haha!
Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden....
Fijne moederdag vandaag!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Patio Party DSP, Baja Breeze, Summer Starfruit, Whisper White, Regal Rose
Stempelset: Hearts a Flutter, Teeny Tiny Sentiments
Inkt: Baha Breeze, Summer Starfruit, Regal Rose
Overig: Hearts a Flutter framelits, Extra Large Tag punch, Bitty Butterfly punch, Word Window punch, Scallop Oval punch, Oval punch, Stitched Graosgrain Ribbon Whisper White, Little Leaves Sizzlit, Blossom Party Originals die

3 opmerkingen:

  1. Ik weet wel zeker dat ze het leuk vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart en dat tasje is ook zo mooi. Het ziet er ook zo zomers uit met die kleurtjes was vast een grote hit. Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS