zaterdag 22 juni 2013

Crazy for CAS Challenge Washi Tape

Vanaf vandaag ben ik officieel DT-lid van het Crazy for CAS challenge blog!
En mijn allereerste kaartje als DT-lid heb ik vandaag geplaatst:

De uitdaging van challenge 21 is Gebruik Washitape.
Komt dat even mooi uit! Vanaf 2 juli heeft ook Stampin' Up! washitape in het assortiment. Dat heb ik als demonstrator al kunnen inkopen, dus mijn kaartje natuurlijk met washitape van Stampin' Up!

Ik daag jullie uit om ook een poging te wagen op het blog van Crazy for CAS

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White
Inkt: Melon Mambo
Stempelset: Label Love (nieuw!)
Overig: Artisan Label punch (nieuw!), Gingham Garden Washi Tape (nieuw!), Chevron embossingfolder, Island Indigo Baker's Twine 

4 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje dat je maakte. Gefeliciteerd met je DT debuut.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en je kaartje is top hele lieve kleurtjes.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Miriam, gefeliciteerd. Wat leuk dat je voor mij speciaal dit kaartje hebt gemaakt. Haha, geintje hoor!!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS