maandag 29 juli 2013

Nieuw teamlid!

Vanaf vandaag is ons SUper gezellige team uitgebreid met een nieuwe demo!

Haar naam is Annemiek van Hoek. Hieronder stelt ze zich graag aan je voor:

Hallo!
Ik ben Annemiek van Hoek, woon samen met mijn vriend Ruud in het gezellige Almere.
Ongeveer 3 jaar werk ik in Hilversum als Apothekersassistente in het ziekenhuis. dat is erg leuk en afwisselend.
Naast mijn fulltime baan vind ik het een heerlijk ontspanning om te sporten en creatief bezig te zijn.
Ik ben begonnen met het maken van 3D kaarten en ben langzaam aan dit gaan combineren met scrappen.
Eerlijk gezegd kende ik Stampin' Up! nog niet, maar nu ik het ken en de producten heb gezien ben ik verkocht.

Ik hoop in combinatie met Stampin' Up! en mijn eigen technieken nieuwe leuke dingen te gaan maken en dit met andere mensen te kunnen delen.
Mijn blogadres is Freubelpaleis.blogspot.com, je bent welkom om daar eens een kijkje te komen nemen!

Annemiek, welkom in het team en heel veel plezier met Stampin' Up!

Wil jij ook demonstratrice worden en profiteren van alle voordelen die je krijgt als demo? 
Kom dan ook in mijn team! Hier (klik!) vindt je meer informatie, of neem even contact met me op.
Ik leg je graag alles uit!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor je Miriam, en natuurlijk ook voor Annemiek! Veel succes!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Test reactie naar aanleiding van een vraag in het Blogger help forum door Miriam.

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS