zaterdag 28 december 2013

Valentijn....

Vandaag een kaartje gemaakt voor mijn lieve moppie.
Ik maak veel kaartjes, maar zeer weinig voor hem... Dus dat werd weer eens hoog tijd! Hij moet mij tenslotte vaak missen omdat ik boven op mijn scrapkamer zit.
Hopelijk maakt dit kaartje een beetje goed. :-)

Ik vind de combi rood/zwart erg mooi voor dit soort kaartjes. Helemaal als het voor een man is, dat maakt het even wat stoerder.
Het Basic Black cardstock op de voorkant van de kaart heb ik met de Stylish Stripes embossingfolder (art.nr 132174, € 9,50, pag. 22 hc) van streepjes voorzien. Deze staat in de najaarscatalogus en is nog verkrijgbaar tot 1 februari 2014. Daarna is ie er niet meer, dus als je hem nog toe wilt voegen aan je collectie, wees snel!
Het hartje op de banner heb ik voorzien van Crystal Effects (art.nr. 101055, € 7,25, pag. 174). Een beetje bling mag wel, toch? 
Detail kaartje
Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Real Red, Basic Black
Inkt: Stazon black, Real Red
Stempelset: Banner Blast (nieuw!), Follow my Heart
Overig: Chalk Talk framelits, Banner punch (nieuw!), Taffeta Ribbon Basic Black, Stylish Stripes embossingfolder


1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS