woensdag 15 januari 2014

Nieuwe producten...

Oh... zo heerlijk al dat nieuwe spul!
Onderstaand kaartje is dan ook gemaakt met veel nieuwe producten uit de voorjaarscatalogus en de Sale a Bration folder.
En ja, ik heb weer het Fresh Prints dsp stack gebruikt.... Dit papiertje met de bloemetjes riep naar me om gebruikt te worden!
Dit kaartje heb ik gemaakt voor een van mijn lieve teamgenootjes. Ze moest het ziekenhuis in voor een ingreep. Ja, dat is natuurlijk nooit leuk, dus hopelijk vrolijkt ze een beetje op van dit kaartje.
Je ziet hier de Perfect Pennants stempelset. De stempel heb ik uitgestanst met de Banner Framelits die. Zo, dat gaat echt mijn favoriet worden! En deze stempelset is in combinatie met deze framelits straks in een bundle te krijgen. Dat betekent 15% korting!
Het fotoframe komt van de On Film Framelits die. Ook al zo leuk! En ook in een bundle te krijgen met de Peachy Keen stempelset, later een creatie daarmee. 
Als je goed kijkt, zie je dat het fotoframe geembossed is. Zo leuk! Ook het Real Red cardstock is geembossed, met de Decorative Dots embossingfolder welke je als een van de gratis kado's tijdens Sale a Bration uit kunt kiezen.

Volgende keer laat ik iets heel anders zien, anders wordt mijn blog straks gedomineerd door Real Red en Coastal Cabana...

Enne, zie ik je de 24ste tijdens de Sneak Peek dag? Meer info vindt je hier (klik!)

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Real Red, Coastal Cabana, Fresh Prints DSP paper stack
Inkt: Real Red, Coastal Cabana
Stempelset: Perfect Pennants, Starburst Sayings
Overig: Starburst framelits, On Film framelits, Banners framelits, Real Red Stitched Grosgrain Ribbon, In Color Butique Details, Candy Dots, Basic Jewel Rhinestone

1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS