vrijdag 10 januari 2014

Nieuwe spullen zijn binnen!

Eindelijk!! De nieuwe spullen uit de voorjaarscatalogus zijn binnen! Ja, en dan moet je meteen ermee aan de slag...
Ik had onder andere de nieuwe Fresh Prints paperstack besteld. Niet een maar meteen 2 stuks! Deze pad heeft hele mooie papiertjes in lekker frisse kleuren: Real Red, Coastal Cabana en Crumb Cake. En laat dat nou een van mijn favoriete kleurencombo's zijn...

Verder heb ik de Scallop Tag Topper punch besteld, waarmee je mooie tags kunt maken. Kijk maar eens op Pinterest of Youtube, in Amerika is er al heel veel mee gemaakt!
Hieronder mijn kaartje waar je deze producten dan ook terug kunt vinden:
Je snapt denk ik wel wat ik bedoel als ik zeg dat ik verliefd ben op deze kleuren en producten....

Binnenkort meer voorbeelden van de nieuwe producten!

Sneak Peek dag
Wil je ze liever live komen bewonderen? Alle projecten staan ook voor je klaar tijdens de Sneak Peek dag!
Deze zal op vrijdag 24 januari om 13.00 uur en om 19.00 uur in Almere gehouden worden. Zet deze datum dus snel in je agenda!
Uiteraard kun je deze keer weer meerdere projecten maken en je krijgt de nieuwe voorjaarscatalogus en de Sale a Bration folder mee naar huis!
Meer info volgt, dus houd mijn blog goed in de gaten!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Real Red, Coastal Cabana, Fresh Prints dsp stack (nieuw!)
Inkt: Real Red, Coastal Cabana
Stempelset: So Very Grateful (nieuw!)
Overig: Scallop Tag Topper punch (nieuw!), Decorative Dots embossing folder (nieuw!), Tea Lace Paper Doilies, Bitty Banner framelits, Coastal Cabana Baker's Twine, Real Red Stiched Grosgrain Ribbon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS