woensdag 19 februari 2014

Valentijnskaartje

Beetje laat, maar hieronder het Valentijnskaartje welke ik voor mijn man heb gemaakt.
De griep heeft mij helaas ook te pakken gekregen, waardoor ik al een tijdje niets gepost heb. Daarom nu pas het verlate Valentijnskaartje.

Voor het eerst mijn Hardwood (art.nr. 133035, 17,95 cl, pag. 37) achtergrondstempel gebruikt. Ik zie hem veel voorbij komen op Pinterest, dus hoog tijd hem eens te gebruiken!

Vergeten jullie de Sale a Bration niet? Je kunt nog tot en met 31 maart gratis kadootjes bij je bestelling krijgen!
Meer info, klik hier (klik!).

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen:
Cardstock: Very Vanilla, Coastal Cabana, Gold Foil sheet
Stempelset: Hardwood
Inkt: Sahara Sand
Overig: Expressions Thinlit dies, Hearts Collection dies, Occasions Paper-Piercing pack


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS