zaterdag 8 maart 2014

Lente!!

Wat is het mooi weer vandaag! De eerste lentedag is een feit...
Omdat ik al een beetje in een voorjaarsmood ben, heb ik een klein voorjaarsboeketje gemaakt met de Spiral Flower Originals die (art.nr. 129379, € 19,95, pag. 32).



Is ie niet schattig? De kleur roze is Blushing Bride, past goed bij mijn interieur. De roosjes staan in een klein terracotta potje, een goed formaat om dus leuk neer te zetten. Bijvoorbeeld op een etagère met kleine glaasjes met waxinelichtjes erin? Hmmm... Denk dat ik er nog maar eentje maak....

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Blushing Bride, Certainly Sellery (retired)
Overige materialen: Spiral Flower Originals die, Elegant Butterfly punch, Bitty Butterfly punch, Blossom punch, Perfect Polka Dots embossingfolder, Blushing Bride Stiched Grosgrain Ribbon




2 opmerkingen:

  1. Dit is wel echt heel erg mooi, leuk, lief, schattig en weet-ik-wat-nog-meer! Erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Miriam!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS