zaterdag 14 juni 2014

Hamburger box met armbandje

Vandaag, op dit moment, hebben we een groot Regional Event van Stampin' Up!
Als demo kun je hier gezellig aan deelnemen, er wordt veel geknutseld, er worden nieuwe producten gedemonstreerd, we krijgen leuke goodies (houd mijn FB pagina in de gaten voor een live update!) en er wordt geswapt (geruild) met andere demo's.

Voor mijn eigen team die vandaag aanwezig is, heb ik even gezellig uitgepakt. Of eigenlijk; ingepakt!
Mijn eerste hobby was sieraden maken, dus heb ik leuke armbandjes in zomerse kleuren gemaakt. Hopelijk vinden ze het leuk....
Die doosjes zijn zo handig! Niet alleen voor sieraden, maar bv ook voor een leuk kraamkadootje. Of gewoon iets lekkers erin als bedankje voor de gastvrouw.
Nog een paar weken, dan kun jij hem ook bestellen!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Soft Sky, Blushing Bride, Afternoon Picknick DSP, Subtles DSP paper stack
Inkt: Soft Sky, Blushing Bride
Stempelset: Num-Num (nieuw!), I Like You (Hostess set, nieuw!)
Overig: Hamburger Box Bigz die (nieuw!), Chevron Ribbon Blushing Bride & Pear Pizzazz








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS