zondag 1 juni 2014

Nieuwe challenge Around the World Stampin' Up!

Vandaag een nieuwe challenge bij Around the World Stampin' Challenges.
Deze keer is de uitdaging Cirkels:
Ik heb besloten om weer eens een lay-out te maken.
Het idee was snel bepaald: een cirkelvormige achtergrond. Verder wilde ik graag een foto van mijn kat Mara en mijzelf in de tuin gebruiken:
Hieronder nog een detailfoto: 
Het papier is het Watercolor Wonder dsp. Dit papier heeft echt een mooie uitstraling! Vooral de bloemen en de chevrons vind ik erg mooi.
Dit papier is nog tot en met 30 juni te verkrijgen, dus wacht niet te lang als je dit papier eigenlijk nog op je verlanglijstje hebt staan. 
Je kunt het trouwens op pagina 23 van de voorjaarscatalogus terugvinden.

Ik daag je graag uit om mee te doen met deze challenge! Ben heel benieuwd wat jij maakt met dit thema...

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Watercolor Wonder dsp
Inkt: Island Indigo, Gumball Green
Stempelset: Starburst Sayings, Petal Parade (SAAB, retired)
Overig: Starburst Framelits, Circle punch, Regals Candy Dots, Island Indigo Chevron Ribbon, Tea Lace Paper Doily


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS