zaterdag 6 september 2014

Everyday Occasions Cardkit

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje geplaatst heb.
Ik voel me nog steeds niet goed, mijn energie-niveau blijft laag. Maar gelukkig doe ik ook leuke dingen, en scrappen en kaartjes maken is daar een van. Hoog tijd dus om weer eens wat te plaatsen!

Deze keer een mini-album en twee kaartjes uit de Everyday Occasions Cardkit (art.nr. 134797, € 35,95, pag. 196). En die is zo leuk!
Er zitten maar liefst 7 gave stempels in, 2 kleuren inkt, veel embellishments en kleurige kaartbases om wel 20 (!!) verschillende kaarten te maken! Eigenlijk heb je alleen nog een schaar nodig. 
Hiermee kun je natuurlijk nog veel meer dan alleen kaarten maken. Ik maakte bijvoorbeeld van 6 enveloppen een mini-album: 
 Maar ook een paar leuke kaartjes:


Ik heb een paar extra kleine dingen toegevoegd, zoals extra ponsen en stempelsets. Zo kun je eigenlijk heel makkelijk net dat beetje van jezelf toevoegen. 
Als je niet precies weet waar je moet beginnen (of je bent helemaal nieuw met het maken van kaartjes), er zit een hele handige handleiding met foto's bij hoe je alle 20 kaartjes kunt maken.
Een leuke cardkit om bijvoorbeeld kado te doen of met een paar vriendinnen aan te schaffen en zo samen gezellig 20 kaartjes (of albums?) te maken!

Ik hoop in oktober weer workshops aan te kunnen bieden, en een workshop met deze kit zal daar zeker een van zijn!
Mocht je meer willen weten, je kunt me altijd een berichtje (klik!) sturen.

Fijne zaterdag!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Calipso Coral
Inkt: Calipso Coral, Crumb Cake, Island Indigo
Stempelsets: Groovy Love, Cheerful Tags
Overige: Everyday Occasions Cardkit, Note Tag Punch, Heart Border punch, Spiral Border punch, Bitty Banner framelits




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS