donderdag 1 januari 2015

Happy New Year!!

Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Dat 2015 mooi, gezond en gelukkig voor je wordt.
Ik hoop dat jullie een leuke jaarwisseling hebben gehad gisteren. En natuurlijk van de kerstdagen hebben genoten!

Het is een tijdje geleden dat ik de laatste keer een berichtje heb geplaatst. Het wordt dus weer hoog tijd!
Even een kleine update: ik ben gelukkig op de weg terug van het dal dat burn-out heet. Ik ben weer begonnen met re-integreren en zit vanaf maandag 5 januari alweer op 50% hersteld. Ik ben blij dat het nieuwe jaar voor mij al zo goed begint!

Deze periode heeft  me veel geleerd en veel nieuwe inzichten gegeven. 
Ik ben erachter gekomen dat lol in mijn werk en een goede werk/prive balans belangrijk voor me zijn. Ik scrap graag, maar daar bleek het afgelopen jaar best weinig tijd voor te zijn geweest. Dat was eigenlijk dus een teken aan de wand. 
Dus vanaf nu let ik erop dat ik voldoende tijd voor mezelf neem en me richt op de dingen die mij blij maken. Daarom heb ik besloten om op mijn werk een stapje terug te doen en een functie te gaan doen die voor mij iets minder stressvol is. Ik ga terug naar mijn oude functie van Corporate Recruiter. Deze baan heb ik altijd heel erg leuk gevonden en ik ben blij dat de situatie zich nu voordoet dat ik deze rol weer op kan pakken.
Dat geeft mij ook meer tijd voor Stampin' Up! en het scrappen. 2015 word voor mij dus het jaar van verandering. Ik heb er in ieder geval veel zin in!
Graag wil ik jullie via deze weg ook bedanken voor alle lieve mails, berichtjes en steun die ik van velen van jullie mocht ontvangen. Dat heeft mij echt goed gedaan! Zeker de wetenschap dat ik niet de enige was en dat er veel van jullie deze situatie ook zelf hebben doorgemaakt. Dank jullie wel!

Vanaf vandaag ben ik ook weer terug in het DT van Around the World Stampin' Up! Challenge (klik!).
Deze keer AW32, een leuke sketch:
En dit is wat ik ervan gemaakt heb:
 
Op dit kaartje zie je de nieuwe Hello You Thinlits, welke vanaf 6 januari verkrijgbaar zijn. Ja, dan komt de nieuwe Voorjaarscatalogus al uit! En de Sale a Bration begint dan ook, dus gratis kado's uitzoeken bij bestellingen van € 60,- of een veelvoud daarvan.... 
En ik kan je melden dat zowel de Voorjaarscatalogus als de Sale a Bration folder dit jaar het beste ooit zijn! Maar daarover later meer.

Terug naar het kaartje. Ik had zin in vrolijke kleuren, Hier heb ik gebruik gemaakt van Daffodil Delight en Melon Mambo inkrefills. Ik heb veel water gebruikt op Watercolor Paper en daarmee met een kwast de achtergrond gemaakt. Daarna heb ik de Bokeh-techniek gebruikt: met witte Craftink heb ik cirkels op de achtergrond gemaakt. Als je goed kijkt, kun je het denk ik wel zien. Het is heel subtiel. Ik moet nog even oefenen voordat ik deze techniek goed onder de knie heb....

Nou, ik hoop dat jullie ook meedoen aan deze challenge! Ik ben benieuwd naar jullie creaties....

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

3 opmerkingen:

  1. Fijn om te lezen hoe 2015 voor jou goed begint! Gelukkig! Ik hoop van harte dat je deze lijn voort kunt zetten. Moedig van je om een aantal knopen door te hakken op werkgebied. Heeeeel veel scrapplezier in 2015 en ik zie je creaties graag weer verschijnen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat het alweer zoveel beter met je gaat. En wat goed dat je een aantal belangrijke beslissingen hebt genomen. Ik hoop dat het nieuwe jaar voor jou in een stijgende lijn zal blijven gaan. Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig nieuws dat je voor jezelf hebt gekozen en iets minder stress. Ik kom binnenkort weer gezellig een dagje knutselen.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS