maandag 20 april 2015

Shine!

Vandaag een klein kaartje in Basic Black en Calypso Coral.
Ik liet me inspireren door de washitape, deze lag toevallig naast elkaar in mijn washi-mandje.
Het is een klein kaartje van 10x10cm, een restje wat ik nog had liggen. 
Het woordje "Shine" is niet van Stampin' Up!, maar van Papertrey Ink. Heel soms bestel ik daar samen met wat vriendinnen. Het komt uit de USA en is helaas niet in Nederland verkrijgbaar. 
De kleurencombo vind ik zelf wel spetterend, vind je ook niet? Het is weer eens iets heel anders.

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Basic Black, Calypso Coral
Inkt: Calypso Coral
Stempelset: Perrpetual Birthday Calender
Overig: Designer Washitape, Basic Jewel Rhinestones


1 opmerking:

  1. Heel leuk kaartje, die kleuren zijn geweldig !!! Ik kom zeker vaker kijken op je blog zo veel moois hier.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS