zaterdag 18 juli 2015

Restjes

Ken je dat? Je bent bezig iets te maken, en elke keer is het net niet goed. Al die restjes met stempelafdrukjes, stukjes papier en lint wat je dan overhoudt...

Ik gooi dat dan niet weg, maar bewaar het in een bakje op mijn bureau. Mijn motto is dat het altijd nog van pas komt... Of ik maak er een ander mee gelukkig.

Zo ook bij dit kaartje, alles wat ik gebruikt heb, zijn restjes van andere projecten.
Het enige wat ik nieuw heb gebruikt, is de kaartbasis en het ge-embosste Blushing Bride panel.
Hieronder kun je goed zien hoe mooi het stukje goud glitter papier schittert in de zon... LOVE IT!! 
En jij? Doe jij ook altijd iets met je restjes of gooi je ze gewoon weg?

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Calypso Coral, Blushing Bride, Gold Glimmer Paper
Stempelset: A Whole lot of Lovely, Writing Notes, Awesomely Artistic
Inkt: Calypso Coral, Blushing Bride
Overige: Circle Punch, Triple Banner punch, Blushing Bride Cotton Ribbon, Happy Heart embossingfolder, Handheld Stapeler


1 opmerking:

  1. Een heel mooi kaartje !! Ik hou ook alles bij , het vind altijd wel een nieuwe bestemming .
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS