vrijdag 16 oktober 2015

Process video

Alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje met jullie gedeeld heb!

Het is zo ontzettend druk geweest op mijn werk, maar ook prive dat ik geen gaatje om te bloggen kon vinden.
En dan ook deze week nog een flinke verkoudheid waardoor ik me na het werk compleet uitgeblust voelde, maakt dat er dus een tijd overheen ging.

Vandaag mijn vrije dag. Maar eens aan de slag! Daarom eens een leuk filmpje die ik nog had staan voor jullie!
Het is een process video waarin ik een scraplay-out maak. Heb sinds 2 weken een nieuwe Iphone met veel meer geheugen, dus het filmpje is met mijn telefoon gemaakt. Werkt prima! Alleen bleek achteraf dat mijn filmpje op de zijkant stond, zeg maar. Dat heb ik tijdens het bewerken kunnen draaien, maar daardoor ziet het er smaller uit dan je wellicht gewend bent.
Voordat ik mijn lay-out begon, heb ik een pakket gemaakt met alle bijpassende producten:
En uiteindelijk is dit het geworden!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam


Gebruikte materialen
Cardstock: Very Vanilla, Bohemian DSP
Inkt: Delightful Dijon, Bermuda Bay
Stempelset: -
Overig: Brights Designer Buttons, Metallic Foil Doilies, Bohemian Designer Washi Tape, Winter Wonderland Designer Vellum Stack, Hearts and Stars Masks


1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS