donderdag 5 mei 2016

Something old, something new

Wat was het heerlijk weer vandaag he? Veel zon, fijne temperatuur...
Perfect voor de bevrijdingsfestivals van vandaag!

Vandaag twee projectjes met de nieuwe In Colors Peekaboo Peach en Flirty Flamingo.
Deze kleuren zijn nu al favoriet! Beetje neon, lekker hip en kleurig.

Hieronder een kaartje waarbij ik de achtergrond heb ge-waterverfd met deze kleuren inkt. Daarna de achtergrond bestempeld met de stempels uit de Butterfly Basics stempelset. Zo fijn dat deze set straks ook weer in de nieuwe catalogus staat!
De grote vlinder in Peekaboo Peach springt echt van de kaart af!
Hieronder een close-up: 
Als finishing touch heb ik het metallic thread in goud en wat sequins gebruikt. Deze kaart is al helemaal klaar voor de zomer!

En omdat ik het Flirty Flamingo-roze zo mooi vind, nog een projectje gemaakt. Maar nu gecombineerd met Tip, Top Taupe en een stempelset die er helaas uit gaat: Choose Happiness. Dat is een van mijn favoriete stempelsets. Zeer veelzijdig, en dat kleine vogeltje... Zo jammer!

Mocht je hem ook zo supermooi vinden, schaf hem dan snel nog aan, want vanaf 1 juni as is ie er niet meer! 
Het zakje heb ik gemaakt van de Glassine Sheets en de Mini Treatbag Thinlits. Nadat het zakje in elkaar gezet was, heb ik hem met de Large Polka Dot embossingfolder door de Big Shot gehaald. Op de foto zie je de mooie ge-embosste stippen helaas niet...
Oh, en weet je wat er ook mooi combineert met Flirty Flamingo? GOUD!!! Yes!
Dus mooi een gouden doily en lintje toegevoegd, en af is ie! Kan ik er iemand blij mee maken die binnenkort jarig is.

Morgen komt trouwens mijn doos met nieuwe goodies binnen, dus er komt snel weer een haul-filmpje! Stay tuned...

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Flirty Flamingo, Peekaboo Peach, Whisper White, Glassine Sheets, Go Wild DSP, Watercolor Paper
Inkt: Flirty Flamingo, Peekaboo Peach, Tip, Top Taupe
Stempelset: Butterfly Basics, Choose Happiness, Gorgeous Grunge
Overig: Burlap Ribbon, Gold Ribbon, Mini Clothespin, Butterfly Thinlits, Expressions Natural Elements


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS