zondag 28 augustus 2016

Felicity Jane

Ken je dat? Dat je iets zoooo ontzettend mooi vind dat je het MOET hebben, no matter what?
Dat heb ik met de kits van Felicity Jane (klik!). Ze zijn helemaal mijn stijl; veel zwart/wit, mooie pastelkleuren en vaak met heel veel bloemen.
Maar omdat het uit Amerika komt, zo ontzettend duur!

Nu heb ik me echt heel lang ingehouden waardoor ik de mooiste kits aan mijn neus voorbij zag gaan. Maar een paar weken geleden ben ik dan toch overstag gegaan. Ze hadden op veel papiertjes en kits hoge kortingen! Ik heb dus mijn slag geslagen....

Mijn doos maakte ik open, en het zag er gezellig uit! Onderweg hadden ze vast een feestje gevierd in die doos:


Mara en dozen.... Ze heeft mijn kit meteen ingepikt!

Maar vandaag dan eindelijk de tijd om er eens wat mee te maken:


Gisteren was het super lekker weer en Mike en ik zijn lekker naar het strand in Zandvoort geweest. Daar hebben we elkaar ook zo'n 17 jaar geleden leren kennen, dus extra leuk om daar weer terug te zijn!
Die foto van ons op het strand moest dan ook meteen gescrapt worden.

Hieronder nog wat details:
Deze tassel (ja, hoe noem je dit?) heb ik zelf gemaakt van DMC borduurgaren. Super om tassels mee te maken.

En dit bedoel ik dus met geweldige bloemen...
Mooi he?

Nou, ik hoop dat je een lekker weekend hebt gehad. Morgen weer aan de slag!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS