zaterdag 1 oktober 2016

Bloghop Around the World


Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichtjes op de vorige blogpost! Dat was superleuk om allemaal te lezen...

We blijven nog gezellig even bloghoppen. Afgelopen donderdag kon je al hoppen met het Team Utopia, vandaag kan dat met Around the World Stampin' Up!

Ook hier laten wij je graag de mooiste creaties zien gemaakt met de nieuwe producten uit de Najaarscatalogus.
Ik heb een complete giftset gemaakt met de Home Sweet Home-bundle en de Cheerful Tags bundle.
Deze twee sets kun je ook geweldig na de feestdagen gebruiken! Of, zoals ik ze heb gebruikt, voor de feestdagen.
Mijn broertje heeft net een nieuwe woning gekregen, dus wat is er dan leuker om daar de Home Sweet Home-bundle voor te gebruiken? Het kleine huisje is zo schattig!
Met de stempelset in de bundle maak je ook geweldige gestempelde huisjes!


Ohhh.... Is ie niet uber-cute, dit huisje?
En natuurlijk moet er ook geproost kunnen worden. Daarom een goede fles wijn, mijn broertje is namelijk een groot wijnfan!
Hieronder een detail van het label aan de wijnfles:

En zoals het label al zegt; er is altijd reden voor een feestje!

Hieronder kun je de complete lijst met onze internationale demo's vinden. Klik gezellig verder en laat je inspireren!


Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Mint Macaron, Early Espresso
Inkt: Early Espresso, Mint Macaron, Sahara Sand
Stempelset: Home Sweet Home bundle, Cheerful Tags bundle
Overig: Mint Macaron ribbon, Cheerful Tags framelit dies, Home Sweet Home thinlit dies




3 opmerkingen:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS