zondag 16 oktober 2016

Processvideo lay-out met Fardau-kit van Paperroses

Hebben jullie vandaag ook zo genoten van het heerlijke weer? Wij wel.
We zijn er lekker even op uit geweest naar Blaricum. We hebben de voortgang rondom onze kavel bekeken. En wat gaat dat hard, zeg! De achterburen hebben al bijna een volledig huis staan...
De eerste paal van ons huis gaat pas in febuari de grond in, dus wij mogen nog even geduld hebben.

Vandaag heb ik voor jullie een proces-filmpje van een lay-out gemaakt met de Fardau-kit van Paperroses (klik!).



Helaas ging deze lay-out niet zonder slag of stoot... Eerste obstakel was het papier. Wat ik in mijn hoofd had, kwam er niet uit en ik vond het lastig om de laagjes achter mijn foto te kiezen. Toen scheurde mijn washi-tape en tot slot verknalde ik bijna mijn lay-out door de naaimachine....
Maar het is allemaal goed gekomen! Dat kun je terug zien in het process filmpje.



Ik ben benieuwd wat je ervan vindt!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS