donderdag 8 december 2016

December Daily 2016

Het leek mij leuk om dit jaar weer eens een December Daily bij te gaan houden.
Dat houdt in dat ik in ieder geval 1 foto per dag wil maken en daarbij de herinnering aan die dag vastleg.
Een behoorlijke uitdaging voor mij; ik heb het in 2014 ook geprobeerd, maar uiteindelijk nooit afgemaakt....

In ieder geval wil ik het proces van deze December Daily vastleggen in een Youtube-serie. Deel 1 is al gemaakt, en dat is het samenstellen van mijn kit. Het filmpje daarvan kun je hier alvast terugzien:


En vandaag gaan we meteen door met deel 2: Foundation pages. Dat zijn de basis-pagina's in mijn album. Ik heb deze alvast vooruit gemaakt, zodat ik niet elke dag met een heel nieuwe pagina hoef te beginnen.
Ik hoop dat dat makkelijker gaat werken. Ik hoef in principe alleen de foto en de journaling toe te voegen en klaar ben ik. Hier en daar misschien nog een kleine embellishment, maar meer zal het niet zijn. Zo hoop ik dat ik het album helemaal tot en met 31 december af krijg....

Hieronder het filmpje naar mijn Foundation pages:



De materialen die ik heb gebruikt, zijn voornamelijk van Stampin' Up! Ik gebruik de Hello December 2016 cardcollection en accessoiry pack, een album en de hoezen voor in het album. Verder heb ik veel aangevuld met materialen uit mijn eigen voorraad. Genoeg om een leuk album mee te maken, dacht ik zo.

Ik hoop dat je het leuk vindt om mijn voortgang te volgen. Abonneer je op mijn Youtube-kanaal (klik!) en je mist nooit meer een filmpje!

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en of je zelf natuurlijk ook een December Daily bijhoud!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS