woensdag 16 januari 2019

Dear Doily

Hallo allemaal!

Vandaag een kaartje gemaakt met de Dear Doily bundle. Deze bestaat uit een mooie stempelset met doilies en supergave thinlit dies.

Nu weten jullie vast wel dat ik een grote fan ben van doilies. Dus deze set was op mijn lijf geschreven...

Nou ja, dat dacht ik. Want om dit kaartje tot stand te brengen, heeft me best veel tijd gekost. Het was toch niet zo makkelijk als ik dacht.
Ik ben er dan ook niet echt tevreden over. Nou ja, volgende keer beter. Ben benieuwd wat jij ervan vindt.

Fijne avond nog!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Stempelsets: Dear Doily, Part of my Story (SAB)
Cardstock: Whisper White, Powder Pink
Inkt: Chocolate Chip
Overig: Doily Builder Thinlit dies, Rectangle Stitched framelit dies, Linen thread, Burlap Ribbon, Share what you Love Artisan Pearls, Aqua Painter, Tailored Tag punch

http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5006482

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS