vrijdag 1 februari 2019

Tea Time!

Hallo allemaal!

Vandaag twee kaartjes gemaakt met de mooie rozen van de Tea Time stempelset. Deze stempelset heeft bijpassende dies welke je als een van de gratis cadeaus kunt kiezen tijdens de Sale a Bration.


Zoals jullie weten ben ik dol op bloemen en dan vooral rozen. Eerlijk gezegd heb ik deze stempelset dan ook alleen daarvoor gekozen. En de bijbehorende framelits zijn dan ook een uitkomst om ze uit te stansen!

Voor het bovenstaande kaartje heb ik als achtergrond het mooie lasercut papier Delightfully Detailed Laser-Cut specialty paper gebruikt. Iets meer detail op de witte achtergrond.
De bloemen heb ik met gouden embossingpoeder embossed op watercolor paper. Daarna de bloemetjes met de Stampin' Write markers ingekleurd en met de Aqua Painter verder uitgewerkt voor een mooi acqarel effect. 


Voor het tweede kaartje heb ik een frame uit het Gold Foil paper gestanst. De achtergrond van het kaartje is embossed met de Simple Stripes embossingfolder.
Twee toch wel verschillende kaartjes maar gemaakt met hetzelfde principe.

Ik ben heel erg tevreden over deze twee kaartjes, ze zijn beiden goed gelukt!

Fijne vrijdag nog!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Stempelsets: Tea Time, Butterfly Gala
Cardstock: Whisper White, Gold Foil sheets, Watercolor paper
Inkt: Versamark
Overig: Simple Stripes embossingfolder, Tea Time framelits dies, Stitched Labels framelits, Layering Squares dies, Foliage Frame framelits, Gold Embossing Powder, White Embossing Powder, Stampin' Write markers, Aqua Painters

1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS