vrijdag 13 januari 2012

Nieuw kaartje

Hallo,

Het is op dit moment 3.45 uur en ik zit achter mijn laptop mijn blog bij te werken....
Kan niet slapen, dus maar even iets nuttigs doen.

Vanuit de Online Card Class hebben we tips gekregen hoe een simpel kaartje een grootse uitstraling kan krijgen. In dit geval met een gestempelde border.
Ik heb als basis witte cardstock gebruikt en een klein kaartje gemaakt.

De witte binnenkant krijg je door bv een post-it in het midden te plakken en de vrije randen die je zo krijgt, te stempelen met een achtergrond stempel. In mijn geval een woodgrain backgroundstamp van Hero Arts.
Omdat ik geen exacte kleur papier als de stempelinkt heb, heb ik een stukje papier gekleurd met de stempelinkt. Et voila, exact hetzelfde kleur papier!

Van het gekleurde papier heb ik een banner gemaakt en deze met Versa Mark bestempeld en embossed.
Daarna een blauw stikje van organza lint, en klaar is de kaart!
Hieronder het resultaat:

Hi there!

It is currently 3.45 am and I'm behind my laptop to update my blog ....
Can't sleep, so have to do something useful.


 On this day of the Online Card Class we learned how to use simple new ideas to create a card with a great look. In this case particularly, an embossed border.
I've used a basic white cardstock to make a small card.


I stamped the border with the Woodgrain background stamp of Hero Arts.
Lack by exactly the same color cardstock, I inked a piece of scrap with the ink I used to stamp the border. Et voila, exactly the same color!

Then I made a banner of this peice of paper and stamped it with Versamark and embossed the sentiment.
Finally, to spice it up I used an piece of organza ribbon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS