vrijdag 7 september 2012

Vakantie lay-outs

Hallo,

Bijgaand een aantal foto's van vakantie lay-outs. Ik heb deze gescrapt met de lijn Alora van Bo Bunny. Erg vrolijke kleuren, precies wat bij leuke vakantiefoto's hoort!

Behalve dat de kleuren leuk zijn, ben ik ook gevallen voor de prints. Veel vogeltjes, bloemen en vogelhuisjes. Deze zijn erg leuk om uit te knippen en als embellishments te gebruiken. Ik heb dan ook veel 3D tape en blokjes gebruikt om diepte in de lay-outs te krijgen.

Had bij de onderstaande lay-out na afloop wel zere vingers van het vele knippen... Maar fuzzy cutting is wel heel leuk en zeker de moeite waard! Wat een effect!
Vervolgens heb ik veel van mijn Swarovski-steentjes gebruikt als hart van de bloemetjes. Een hoog bling-gehalte dus... Vooral mooi als de zon erop valt.
Details:
 


 Bij onderstaande lay-out heb ik gebruik gemaakt van craft cardstock. Deze heb ik voor wat meer kleur besprayd met Maya Mists in blauw en rood. Een vrij simpele lay-out, maar wel met diepte en details.

Detail:
 

Erg leuk zijn de kleine, zilverkleurige bedels. Dit geeft net het extra kleine "bling" -effect. De roosjes zijn van vilt gemaakt, ik heb hiervoor een Marianne Design die gebruikt. Het vastplakken doe ik altijd met Glossy Accents, deze lijm is erg sterk en zeker met vilt is dat wel nodig. Je wilt tenslotte niet dat je roosje na een tijdje uitrolt en van je lay-out valt... ;-)

Ben benieuwd naar je reactie!

Liefs,
Miriam



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS