zondag 20 januari 2013

La tour Eiffel

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een vintage kaartje heb gemaakt. Dus afgelopen week maar weer eens de distresstools tevoorschijn gehaald.

Voor dit kaartje heb ik een masker gebruikt om de buitenste randen wit te houden. Lang leve de post-its!
De binnenkant heb ik gestempeld met de Artistic Etchings en de French Foliage -stempelsets. Daarna met de distresstool (sponsje) Sahara Sand inkt gesponsd. Hierdoor zie je de witte randen goed als je de post-its weghaalt.
Wat je ook goed ziet, is alle inkt op je handen.... Haha! Lastig om te distressen zonder inkt aan je handen te krijgen.


De Eiffeltoren heb ik in Pretty in Pink gestempeld en uitgeknipt. Een shabby strik hoort er echt bij, vind ik. Tot slot met wat glitterlijm in roze de Eiffeltoren en het sleuteltje bewerkt.
Bling hoort er natuurlijk wel bij!
Ik ben heel benieuwd wat je van dit kaartje vindt. 

Win een kadobon van € 5,-!
Like de facebookpagina van Cards and Scrapping. Maar maak dubbel kans door je ook op deze blogsite te registreren als vriend!

De actie loopt tot 30 januari 2013, op 31 januari worden de gelukkige winnaars bekend gemaakt!
Je waardebon kun je inwisselen bij je bestelling bij Cards and Scrapping.

Liefs,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Pretty in Pink, Very Vanilla
Stempelsets: Artistic Etchings, French Foliage, Tiny Tags
Inkt: Sahara Sand, Pretty in Pink, Early Espresso
Overig: Very Vanilla Seam Binding, Pretty in Pink Grosgrain Stiched Ribbon, Crochet Trim, Linen Thread, Jewelry Tag Punch, Neutrals Designer Button 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS