woensdag 6 februari 2013

Vrolijk verpakt

Soms heb je een leuke verpakking nodig voor een kadobon of giftcard.
De enveloppen die je erbij krijgt, zijn vaak niet zo leuk. Ja, en wij papercrafters weten wel raad met een saaie envelop, toch?

Hieronder dan ook een envelop gemaakt voor een kadobon. Deze envelop is gebaseerd op een envelop die je krijgt bij een VVV-bon. Deze heb ik als template gebruikt, en in dit geval heb ik de envelop 1,5 keer vergroot.
Hoe? Eigenlijk heel simpel: teken de omtrek van de envelop op papier, en verschuif de envelop dan naar de gewenste lengte en teken dat laatste stukje eraan. En daar is je vergrote envelop!

Ik heb voor mijn envelop Crumb Cake cardstock gebruikt en deze na het uitknippen met de Color Spritzer Tool en een Stampin' Write Marker in Island Indigo bespoten. Resultaat zijn allemaal kleine spetters.

 Om de envelop af te werken, heb ik het leuke Sale a Bration DSP gebruikt. Ook het lint is een van de kado's die je uit kunt kiezen tijdens de Sale a Bration. Deze komt samen met knoopjes en twee andere kleuren lint: Pool Party en Island Indigo. Voor de envelop heb ik Tangerine Tango gebruikt.

Om de envelop te versieren, heb ik een tag uitgeknipt en deze met een van de Delicate Doilies Sizzlits bekleed. En verder afgewerkt met tickets, vlinder, bloem en sentiment stempel.

Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt... 

Liefs,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Crumb Cake, Pool Party, Tangerine Tango, DSP Sycamore Street (SAB)
Stempelset: Pretty Petites (SAB)
Inkt: Island Indigo
Overig: Sycamore Street Ribbon & Button Pack (SAB), Bakers Twine Island Indigo, Delicate Doilies Sizzlits, That's the Ticket, Ticket Duo Builder Punch, Petite Curly Label Punch, Elegant Butterfly Punch, Boho Blossoms Punch, color Spritzer Tool, Stampin' Write Marker

1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS