zondag 5 mei 2013

Up, up and Away!

Wat een heerlijke zondag was het vandaag! De lente is eindelijk in het land...
Vandaag heerlijk in de tuin gezeten en genoten van de zon. Had me goed ingesmeerd, maar desondanks toch wat rood... Nou ja, morgen is het bruin.

Ik heb een kaartje gemaakt met de stempelset "Up, up and Away" die ik nog nooit heb gebruikt. En dat terwijl ik hem helemaal geweldig vindt... Maar ja, inspiratie moet er wel zijn, he?
Op Pinterest (mijn boards vind je hier) een leuke kaart gezien met vlaggetjes. Dat wilde ik ook, maar ik wilde dus ook deze stempelset gebruiken. Dus het kaartje als uitgangspunt gebruikt, maar het is uiteindelijk helemaal anders geworden!
En wat vind je van de kleurencombi? Weer een niet alledaagse combi....
Ik heb Basic Grey, Pool Party en Calyso Coral gebruikt, met een beetje Whisper White.

 
Ik heb een nieuw fototoestel, en daarmee maak ik toch veel mooiere foto's dan met mijn Iphone. Die gebruikte ik ervoor altijd. Deze maakt met minder licht, toch hele scherpe foto's. Nu hoop ik natuurlijk dat je het verschil een beetje kunt zien.... :-)
Tevens heb ik op Pinterest een template voor een kado-tasje gevonden. Dus meteen maar eens even uitgeprobeerd:

Het tasje heb ik alvast voor het 20-jarige huwelijk van mijn ouders gemaakt. Erin gaat een kaart en een aardigheidje. Het grote kado komt samen met mijn broers. Hoop dat ze het leuk vinden....
O, je vraagt je af waarom rood? Nou, rood is de kleur van de liefde, he? :-)

Ben benieuwd wat je van deze creaties vindt!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen kaartje
Cardstock: Basic Grey, Calypso Coral, Pool Party, Whisper White, Sycamore Street DSP (retired)
Stempelset: Up, up and Away
Inkt: Basic Grey, Calypso Coral, Pool Party
Overig: Petite Pennants Builder punch, Scallop Circle punch, Circle punch,Calypso Coral & Pool Party Baker's Twine, Basic Grey Stitched Grosgrain Ribbon, Sycamore Street Button & Ribbon pack (retired)

Gebruikte materialen tasje
Cardstock: Polka Dot Parade DSP, Whisper White
Stempelset: Fine Feathers, Hearts a Flutter, Teeny Tiny Sentiments
Inkt: Real Red
Overig: Hearts a Flutter framelits, Cherry Cobbler Baker's Twine, Whisper White Stitched Grosgrain Ribbon, Paper Doily

7 opmerkingen:

  1. Super leuk zijn ze allebei Miriam.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk zijn ze geworden!!! Allebei hoor en de kleurencombinatie van het kaartje past echt perfect. Je foto's zijn inderdaad erg mooi nu, dus helemaal top!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje en tasje erg leuk geworden de kleurtjes zijn super leuk bij elkaar. Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kleurencombi. Ik gebruik ook altijd voorbeeld als inspiratie en kom dan op iets heel anders uit. Dat maakt het zo leuk.
    Freubelgroetje Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind zowel de kaart als het tasje helemaal LEUK. De kaart heeft ook een heel speelse lay-out. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk gemaakt!
    En wat een hoop leuke inspiratie op je blog!
    Ik ben volger geworden hoor!
    Groetjes, Marit.

    (je plaats genootje!)

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS