dinsdag 4 juni 2013

Sneak peek en kaartje

Het lijkt erop dat de zomer dan eindelijk in het land is! Wat is het warm buiten...
Vandaag mijn laatste dagje vrij, kan ik toch heerlijk in de tuin zitten. Morgen weer aan het werk...

Vandaag een kaartje welke ik tijdens de Libelle Zomerweek bij ons op de stand tegenkwam. Het is gemaakt naar voorbeeld van het kaartje van een Duitse demo.
Ik vond het zo leuk dat ik er zelf een heb gemaakt. Iets anders, maar het idee is hetzelfde.
Hiervoor heb ik de Lattice die gebruikt. Ik gebruik hem niet zo vaak, maar bij dit kaartje komt ie goed tot zijn recht! De stempelset French Foliage gebruikt, zo jammer dat deze uit de collectie gaat! De spetters en de tekst gebruik ik zo vaak....
Het zachtroze van de kleur Pink Pirouette en het zandkleurige van Sahara Sand maken dit kaartje een beetje romantisch, vind je niet?

Zoals je vast weet, komt per 1 juli de nieuwe catalogus uit! Met heeeel veel leuke, nieuwe dingen! Ik heb al het een en ander besteld, dus binnenkort op mijn blog wat sneak peek creaties uit de nieuwe catalogus.

Sneak Peek dag!
Ben jij ook zo nieuwsgierig wat er allemaal voor nieuws uitkomt?
Dan is vrijdag 21 juni as jouw kans! Er zullen kaartjes en andere creaties met de nieuwe materialen te zien zijn.
Deze Sneak Peak dag wordt op locatie in Almere gegeven. Er zijn 2 tijden: eentje om 13.00 uur en eentje om 19.00 uur. Je kunt die dag ook een kaartje maken.
De kosten bedragen 4,50 pp, hierin zitten de materialen voor het kaartje en alle hapjes en drankjes. 

Kom je ook? Neem gerust een vriendin mee!
Er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus meldt je snel aan! Stuur een mail naar cardsandscrapping@live.nl en je ontvangt een bevestiging met alle details!

En voor nu, vergeet de Retired List met alle uitlopende stempels en accessoires niet! 
Alles geldt zolang de voorraad strekt en veel met hoge kortingen!
Klik hier! 

Gebruikte materialen kaartje
Cardstock: Whisper White, Sahara Sand, Pink Pirouette
Stempelset: Papillion Potpourri, Papaya Collage, French Foliage
Inkt: Sahara Sand, Pink Pirouette
Overig: Lattice Bigz die, Bitty Butterfly punch, Elegant Butterfly punch, Artisan Embellishments kit, Pearl Basic Jewels, Linen Thread

2 opmerkingen:

  1. Heel lief kaartje zachte kleurtjes kan niet wachten op de nieuwe kleurtjes.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg mooie kaart, mooi ook met dat kant aan de zijkant.
    Freubelgroetjes Petra!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS