dinsdag 17 september 2013

Blokkendoos

Al surfend op het internet kwam ik een leuk idee tegen. Gedecoreerde blokken, gemaakt van papier.
Daar kon ik wel wat mee!

Nadat ik los ben gegaan op het ontwerp van de blokken (en dus maar liefst 4 A4'tjes heb verpest), had ik door wat de juiste afmetingen moesten zijn.
Vier papieren blokken gemaakt in Soft Sky, Crumb Cake, Crushed Curry en Calypso Coral. Deze met het mooie Sweater Weater DSP uit de najaarscatalogus (art.nr 132184, € 13,25, pag. 18) bekleed en vervolgens met herfstachtige decoraties het afgemaakt.
Herfstblokken dus. Erg leuk voor op je (salon) tafel, boekenkast of de schouw!
Workshop
Vind je deze blokken ook leuk? Op zaterdag 5 oktober geef ik een workshop in Almere waarin we deze herfstblokken gaan maken.
We starten om 10.00 uur en het duurt tot ongeveer 13.30 uur
De kosten zijn € 20,- per persoon, dit is inclusief lunch en alle materialen.
Doe je tijdens deze workshop een bestelling van minimaal € 60,- dan kost de workshop jouw slechts € 10,-!

Kun je niet op 5 oktober maar wil je deze workshop wel graag volgen? Ik kan ook bij jouw thuis deze workshop geven! 
Neem even contact met me op om de mogelijkheden door te spreken.

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Crumb Cake, Soft Sky, Crushed Curry, Calypso Coral
Inkt: Soft Sky
Stempelset: Label Love
Overig: Artisan Label punch, Bitty Butterfly punch, Elegant Butterfly punch, Circle punch, Scallop Circle punch, Bird Builder punch, Woodgrain embossingfolder, Perfect Polka Dots embossingfolder, Little Leaves Sizzlits, Delicate Doilies Sizzlits, Autumn Accents Bigz die, Typeset Alphabeth Bigz die, Burlap Ribbon, Linen Thread, Designer Buttons, Rhinestone Basic Jewels, Candy Dots


3 opmerkingen:

  1. Ik vind ze geweldig Miriam. Erg mooi gedaan en super leuk om de herfst op deze manier in huis te halen.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel leuk geworden en erg mooie kleuren combi.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gave blokken, erg leuke aankleding voor in het huis. Gaaf idee joh :)

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS