zondag 17 november 2013

Druk, druk....


Ken je dat? Dat je een actielijstje hebt om een beetje orde in de chaos te scheppen?
Op dit moment wordt mijn actielijstje alleen maar langer ipv korter.

Volgende week ga ik namelijk van donderdag tot en met zondag naar Manchester voor Stampin' Up! Heel erg leuk!!
Druk bezig met voorbereidingen: vergeet ik mijn wereldstekker niet, Ipad lader, op tijd digitaal inchecken, en natuurlijk swaps!

In Manchester wordt er flink geswapt en er worden ongeveer 1.000 demos verwacht. Dus vooral veeeeel swaps....
Nee, ik maak er zeker geen 1.000 maar wel 100! Inmiddels zijn deze klaar. Kan ze nog niet laten zien, want het moet natuurlijk wel een beetje een verassing blijven....
Wel een kleine sneak peek:


Dan nog iets anders leuks.
Deze week is dan eindelijk de Stampin' Up! Bijlage verschenen in de Marie Claire van december! Ik werd voor een 2 pagina's groot artikel al in juni geïnterviewd door Stampin' Up! Wel grappig detail: dat werd door een Duitser in het Engels gedaan, daarna naar Duits vertaald en van daaruit weer naar het Nederlands.
Dat lees je ook wel een beetje terug in het artikel.
Nieuwsgierig geworden? Ga snel naar je kiosk en kopen, die Marie Claire!



Lieve scrapgroetjes,
Miriam

2 opmerkingen:

  1. Spannend Miriam, heel veel plezier in Manchester.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal trots op je, dat ben ik! Prachtig artikel. En wat zien die swaps er veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS