vrijdag 27 december 2013

Daaag kerst!

Kerst is weer voorbij... Nog een paar dagen en de werkweek begint weer.
Nou, ja, werkweek... Paar dagen maar, dan is het alweer nieuwjaarsdag. Heerlijk hoor, al die vrije dagen!

En, hebben jullie een fijne kerst gehad?
Wij wel; eerste kerstdag de gehele (schoon-) familie over de vloer. We hebben gezellig met zijn 12-en aan de kerstdis gezeten.
En ja, als we een feestje hebben, dan horen daar ook tafel-kadootjes bij! Ik kon dus weer lekker los in mijn scrapkamer:
De candy canes mochten natuurlijk ook niet ontbreken!
 

 Voor de dames een lekkere lippenbalsem van Oriflame! Hiervoor gebruikte ik de leuke zakjes van de Whole lot of Love (klik!) -serie, speciaal voor Valentijn. Maar zoals je ziet, deden ze het ook goed als kerstzakje...
De lippenbalsem zat leuk verpakt in deze kerstzakjes
En voor de mannen een stoer notitieboekje zodat ze in het nieuwe jaar geen boodschap meer kunnen vergeten...
Stoer notitieboekje met gouden accenten
Deze notitieboekjes heb ik bij de Flying Tiger gekocht. Een Scandinavisch kado-winkeltje met zulke leuke spulletjes!
Het notitieboekje heb ik opgepimpt met de Off the Grid -stempel (art.nr. 130736, 13,95, pag. 108) en gouden embossingpoeder. Met de This and That Rotary Stamp (art.nr. 131463, 6,95, pag. 130) de datum erop gestempeld met gouden inkt.
De Take Note heb ik uit Gold Foil Sheets (art.nr. 132622, 4,95, pag. 28 HC) uitgesneden met mijn Silhouette.

En nu op naar oud-en-nieuw. Ook dan hebben we weer een feestje, nu maar eens bedenken wat ik daarvoor ga maken....
Ben benieuwd wat jullie gaan doen met oud-en-nieuw?

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Gold Foil sheets, Silver Glimmer Paper, Real Red, Pool Party
Inkt: Real Red, Versamark Ink, Gold Encore pad
Stempelset: Off the Grid, This and That Rotary Stamp, Very Merry Tags
Overig: Gold Embossing Powder, Circle punch, Real Red Grosgrain Ribbon, Silver Ribbon, Sweetheart Treatbags


2 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er allemaal gezellig uit Miriam. Leuk idee ook voor mannen zo'n stoer notitieblokje.
    Onze kerst was in Oostenrijk, daar merk je niet echt dat het kerst is eigenlijk. Vond ik wel prima hoor!
    Nu weer lekker " gewone" dingen maken, ook leuk.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk allemaal! Erg stoere notitieblokjes ook trouwens. Alvast een goede jaarwisseling! x

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS