vrijdag 13 juni 2014

lekker stel

Vandaag een geschenkje in elkaar gezet. Uitgangspunt was Blackberry Bliss (zooooo mooi vind ik die kleur!) en goud.
Het model van dit zakje ken je al, alleen nu met een ander papiertje van de Moonlight DSP paper stack. 
Wist je dat je het jute lint (Burlap Ribbon, 132140, € 9,50, pag. 37) met een die kunt uitsnijden? Ik heb dat hier gedaan met de Tasteful Trim Bigz die (120893, € 45,95, pag. 192). Ik vond die grote scallop rand zo mooi...
Ik heb de scallop rand opgeplakt met Sticky Strip. Dan blijft ie echt vast zitten. Niets zo vervelend als een kaartje waarvan het lint los is gelaten!
 
Het pijltje is eigenlijk van hout (Essentials Wooden Elements, 132258, € 5,95, pag. 18), maar ik heb het met gouden embossingpoeder bewerkt. Je kunt het ook bestempelen of bijvoorbeeld washi tape erop doen.
 
Om het kleine kaartje en kado-zakje te verpakken, heb ik een Mini Muslin Bag (132180, € 11,95, pag. 36) bestempeld met de nieuwe I Like You hostess set en de Blackberry Bliss inkt. Daarna meteen je bestempelde zakje strijken met een hete stijkbout, dan geeft het niet meer af. Tsja, daar was ik een beetje laat mee, dus bij mij heeft het een beetje gevlekt aan de zijkant. Oeps!
Ben benieuwd wat de ontvanger ervan gaat vinden! Een ding is zeker, ze heeft dit zeker verdiend!

Oh, je kunt nog steeds kans maken op zo'n zakje met uitleg! In de vorige post (klik!) staat hoe. Ik maak de winnaar maandag bekend!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Blackberry Bliss (nieuw!), Moonlight DSP paper stack (nieuw!)
Inkt: Versamark, Blackberry Bliss (nieuw!)
Stempelset: Num-Num (nieuw!), I like You hostess set (nieuw!), Starburst Sayings, Yippee-Skippee!
Overig: Word Bubble framelits, Banner Framelits, Starburst framelits, Tasteful Trim Bigz die, Mini Muslin Bag, Gold Embossing Powder, Essentials Wooden Elements, Burlap Ribbon, Gold Bakers Twine, Gold Sequin Trim, Blackberry Bliss Stitched Satin Ribbon, Basic Jewel Rhinestones, Itty Bitty Elements punch pack (nieuw!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS