maandag 4 augustus 2014

Lazy day

Vond het weer eens tijd voor een lay-out. Ik doe er nu alleen wel 3 of 4 dagen over, want mijn energie is nog steeds erg ver te zoeken... Maar dat mag de pret niet drukken, ik heb nu wel genoeg tijd om te knutselen!
Tijdens deze foto lag ik op de bank, ik was niet lekker. Mara, mijn kat, ligt eigenlijk nooit bij me, maar nu kwam ze er gezellig bijliggen. Volgens mij vond ze het wel leuk om zo dicht tegen me aan te kruipen. Gelukkig lag mijn Iphone naast me, zodat ik een selfie van ons kon maken. Uniek moment mooi vastgelegd!

De kaart "Today" is eigenlijk een Project Life-kaartje. Daar heb ik de kleurencombo dan ook vandaan. Zo zie je maar weer, die kaartjes zijn voor meerdere doeleinden geschikt!
Deze lay-out hoort bij een Project Life-lay-outk met ook de kleur Hello Honey. Als extra kleur zit hier Blackberry Bliss bij. Zoals je aan de week kunt zien, ben ik een achterstand weg aan het werken....
De Project Life-kaartjes zijn van de set Happiness Is (art.nr. 135307, € 17,95, pag. 189), die natuurlijk nog veel meer kleuren bevat.

En dat vind ik nu zo leuk aan deze set kaarten, je kunt alles heel rustig laten en een of 2 kleuren kiezen en daar een complete spread mee maken. En omdat het natuurlijk perfect combineert met alle papiertjes, lintjes en andere embellishments van Stampin' Up! is het heel makkelijk om een spread, kaartje of lay-out in elkaar te zetten!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen lay-out
Cardstock: Whisper White, Hello Honey, Flower Pot, Kaleidoscope (retired)
Inkt: Hello Honey, Memento Black
Overig: Project Life Happiness Is, Sweet Sadie Designer Washi Tape, Black Baker's Twine, Essentials Wooden Elements, Regals Candy Dots, Little Letters Framelits


1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS