zaterdag 14 februari 2015

Happy Valentine!

Vandaag is het Valentijnsdag. Heb jij al een leuk kaartje in de bus gehad?
Nou, ik helaas niet... Maar wie weet, word ik vanavond nog verrast!

Gisteren heb ik een Valentijnsworkshop gegeven. Dat was weer erg gezellig! En voor de verandering nu eens niet vergeten foto's te maken, zodat jij ook mee kunt genieten.
Het was een erg gezellige groep, en er werd veel gelachen! We hebben deze keer een complete Valentijn-set gemaakt; 2 kaartjes, een cadeaudoosje (voor chocola?) en een leuk foto-canvas. Genoeg dus om je geliefde vandaag mee te kunnen verrassen! 

Zoals je bovenaan op de foto's kunt zien, was mijn kat Mimi ook naar boven geglipt. Ze had haar schroom snel overwonnen en besloot gezellig bij ons te komen zitten. Heerlijk, een kattenbontje in je nek... 
Het was een geslaagde avond!
Heb je ook zin om eens mee te komen knutselen? Ervaring hoef je niet te hebben, ik help je op weg en je zult versteld staan van hoe makkelijk het is!
Meer weten? Klik hier.

Fijne Valentijnsdag nog!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS